برگزاری مسابقه مجازی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی 

برگزاری مسابقه مجازی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی 

تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۹
حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: کانون فرهنگی هنری شهید باکری با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودبار جنوب در نظر دارد به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی مسابقه مجازی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را برگزار کند.

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به در پیش بودن هفته کتاب و کتابخوانی، گفت: کانون فرهنگی هنری شهید باکری با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودبار جنوب در نظر دارد به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی مسابقه مجازی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را برگزار کند.







مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: در همین راستا علاقمندان به شرکت در این مسابقه می بایست متن کامل این بیانیه را مطالعه کرده و به سوال های موجود در پرسشنامه پاسخ صحیح دهند.



 




وی در خصوص نحوه دسترسی به پرسشنامه، بیان کرد: شرکت کنندگان می توانند از طریق پیام رسان واتس آپ و آی دی اینستاگرام به شماره 09376150828 پرسشنامه دریافت کنند.







حجت الاسلام خاوری ابراز کرد: زمان برگزاری این مسابقه از ۲۰ آبان تا ۲۸ آبان سال جاری است و به قید قرعه به ۵ نفری که به بتوانند به سوال ها پاسخ صحیح دهند، کارت هدیه اهدا می شود.








مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب که مورد تاکید رهبری بوده، چراغ راه حرکت محکم‌تر در مسیر تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و آینده کشور است.






وی در خاتمه با اشاره به هدف از برگزاری مسابقه مجازی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، تاکید کرد: با توجه به ضرورت آشنایی آحاد ملت با بیانیه گام دوم انقلاب به ویژه آشنایی نسل نوجوان و جوان با این بیانیه بنابراین تصمیم گرفتیم با برگزاری این مسابقه مجازی، گامی هر چند کوچک در راستای تبیین و نهادینه کردن آن برداریم.

پایان پیام/ 586